Alphen aan den Rijn – Aan het einde van de middag is er brand uitgebroken op een balkon van een flat aan de Venusstraat in Alphen aan den Rijn. De flinke rookwolken waren in de hele omgeving te zien.

De brandweer, die snel ter plaatse was, heeft kunnen voorkomen dat de brand naar binnen sloeg de woning in. De brand was snel onder controle, de oorzaak van de brand is niet bekend.

Een bewoonster die boven het brandadres woont had rook ingeademd en is onderzocht door de ambulancedienst. Ten tijde van het incident was de Planetensingel afgesloten. De schade aan het balkon is groot.

Foto’s Josh Walet

 

 

 

 

 

 

 

 

Cookievoorkeuren wijzigen