Bestuurder van scooter gewond na ongeval, Gieterij Noordwijkerhout

NOORDWIJKERHOUT – Op woensdagavond is een scooter onderuit gegaan bij de kruising Gieterij / Pletterij in Noordwijkerhout. De bestuurder van het voertuig raakte dusdanig gewond dat ook de lifeliner werd opgeroepen.

Het MMT werd uiteindelijk afgemeld, maar het slachtoffer raakte wel (zwaar) gewond aan het hoofd; hij is naar het ziekenhuis vervoerd. Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren, is onbekend.

Foto’s: Menno Plug