ALPHEN AAN DEN RIJN – Donderdagmorgen 9 augustus rond 7.45 uur is op de N11 een auto met daar achter een schaftkeet van de weggeraakt en kwam vervolgens (gedeeltelijk) in de sloot terecht.
Er zijn geen gewonden gevallen; wel veel schade. Een bergingsbedrijf heeft de puinhoop opgeruimd. Hoe het ongeval kon gebeuren is niet duidelijk. Door het ongeval ontstond er een file vanuit Leiden richting Bodegraven.
Foto’s : Jasper van Reenen








