LEIDERDORP – Zondagmorgen 30 juli rond 08.00 uur is er brand ontstaan in een wasdroger in een schuur aan de Tollenaersingel in Leiderdorp.

De brand was al snel onder controle. De brand ging gepaard met een flinke rookontwikkeling, hierdoor stond de garage van de buren ook vol met rook. De brandweer heeft een ventilator geplaatst om de rook te doen verdwijnen. De brandweer is enige tijd aan het gemeten geweest op CO. Dit gebeurde in de schuur en in de woning zelf. De brandweer heeft omdat het een “vieze klus” was, in verband met de arbeidshygiëne, de pakken van twee manschappen schoongespoten.

Door de brand is er de nodige schade ontstaan in de schuur. Salvage is ter plaatse gekomen om de schade op te nemen. Hoe de brand is ontstaan is niet bekend.

Foto’s : Ingezonden Foto

20170730083845.jpg

20170730083846.jpg

20170730083847.jpg

 

Cookievoorkeuren wijzigen