GOUDA – Donderdagavond 13 juli rook een bewoonster aan de Colignystraat in Gouda een brandlucht en hoorde ze een rookmelder bij de buren afgaan. Nadat er geprobeerd werd contact te zoeken met de buren maar dit niet lukte werd de brandweer ingeschakeld.

De melding leek spannend en er was een zekere vorm van paniek maar ter plaatse lukte het wel om met de betreffende bewoners in contact te komen en bleek het te gaan om een mislukking in de keuken.

Aangebrand eten was de oorzaak van de paniek en uiteindelijk bleek dat er blussen niet nodig was. De brandweer deed een controle en heeft de CO gemeten. Toen alles goed bleek kon men weer retour.

Foto’s : Rens de Haan

Cookievoorkeuren wijzigen