ALPHEN AAN DEN RIJN – Woensdagmorgen 8 maart omstreeks 09.40 uur raakte een wasdroger zo oververhit dat hij in brand vloog.

De brand van de kleding was snel onder controle en kon op straat afkoelen. Één van de bewoners werd door de opgeroepen ambulance gecontroleerd door de ingeademde rook. Brandweer verrichtte nacontrole in de woning en bij de buren.

De bewoners van het woning restte niks anders dan de kleding op te ruimen, en de woning te luchten.

Foto’s : John Wiersma / JOVI Media

20170308102356.jpg

20170308102357.jpg

Cookievoorkeuren wijzigen