LEIDEN – Maandagavond 31 oktober werden de hulpdiensten gealarmeerd voor een gaslucht in een woning aan de Haarlemmerweg in Leiden.

De brandweer heeft in de woning metingen verricht, daaruit bleek dat een een hoog percentage koolmonoxide hing. Hierop werd besloten het hele appartementencomplex te ontruimen.

Een ter plekke gekomen ambulance heeft enkele bewoners nagekeken wegens enkele klachten na aanleiding van de gaslucht. Nadat het lek was gedicht konden de bewoners weer terug hun woningen in.

De oorzaak van dit alles was een lek bij de afvoerbuis van de ketel. De straat was tijdens dit incident afgesloten voor verkeer.

Foto’s : Wouter Hoeben

20161031224138.jpg

20161031224139.jpg

20161031224140.jpg

20161031224145.jpg

Cookievoorkeuren wijzigen