ALPHEN AAN DEN RIJN – Maandagavond 29 augustus is er rond 19:35 uur een brand ontstaan in een woning aan het Stadhoudersplein in Alphen aan den Rijn.

In de woning was in een hok van een dier een warmtelamp in de brand gevlogen. De bewoner heeft geprobeerd de brand te blussen, dit is echter niet direct gelukt. Uiteindelijk heeft de brandweer na aankomst de brand weten te blussen, het dier is bij de brand omgekomen. De bewoner is gecontroleerd door een ter plaatse gekomen ambulance maar hoefden niet mee naar het ziekenhuis.

Nadat de brandweer geventileerd heeft en diverse metingen heeft uitgevoerd was de situatie weer dusdanig veilig dat de bewoners hun huis weer in mochten. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is niet bekend.

Foto’s : Jasper van Reenen

20160829201305.jpg

20160829201306.jpg

20160829201307.jpg

20160829201308.jpg

20160829201309.jpg

20160829201310.jpg

20160829201311.jpg

20160829201312.jpg

20160829201313.jpg

Cookievoorkeuren wijzigen