Fietser aangereden op de Van de Mortelstraat Noordwijk

Noordwijk, 4 april 2014

Op de Van de Mortelstraat in Noordwijk is vanavond een fietser geschept door een auto. De man fietste bij een zebrapad waarna een automobilist de man mogelijk niet had gezien. Politie en ambulance kwamen met spoed ter plaatse,

De man is door de ambulancedienst gestabiliseerd en vervoerd naar het ziekenhuis door de ambulance. De Verkeers Ongevallen Analyse doet onderzoek naar dit ongeval. Gedurende deze aanrijding was de van de Mortelstraat deels gestremd.

Foto’s: Menno Plug

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.