Vreugdevuur, Krabbescheerstraat Lisserbroek

IMG_0584 [1024x768]
Lisserbroek, 01 januari 2014

Voor de Lisserbroekse brandweer kwam de eerste melding van 2014 vrij laat, namelijk omstreeks half vier in de nieuwjaarsnacht.Er was een vreugdevuur ontstoken in de hangplek aan de Krabbescheerstraat welke inmiddels was verlaten. De brandweer heeft het vuur geblust en kon daarna ook naar bed.

Foto’s: Wilbert van Minnen

IMG_0589 [1024x768]
IMG_0597 [1024x768]
IMG_0596 [1024x768]

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.